سه شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۳
۰۵:۰۲
پرسش و پاسخ
نوع کاربر :
نوع :
گروه :

 مشترک 
با سلام ، من در یک آپارتمان سه واحدی زندگی می کنم که چهار کنترل دیجیتال دارد . کنتوری که برای منزل ما می باشد در قبض صادره ، کنتور مربوط به آپارتمان من تعرفه عمومی و کنتور مربوط به برق مشترک ساختمان با تعرفه خانگی صادر می گردد . لطفا راهنمایی فرمایید آیا در پرداخت هزینه برق تاثیر دارد ؟ چگونه می بایست این مشکل پیگیری گردد ؟ با تشکر
پاسخ :

با سلام

مشترک محترم به استحضار می رساند با در دست داشتن صورتحساب برق مصرفی خود به منطقه مربوطه مراجعه فرمایید تا پس از بررسی های لازم راهنمایی صورت پذیرد  .

[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ]
 فروش انعشاب 
با سلام چرا منطقه برق بهمن انعشاب را به صورت اقساطی واگذار نمی نماید
پاسخ :

با سلام

 مشترک گرامی طی تاکید مقام محترم مدیر عامل و با توجه به کمبود نقدینگی امکان تقسیط هزینه انشعاب مقدور نمی باشد.

[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ]
 مغایرت شماره بدنه کنتور 
با سلام و خسته نباشید. بنده قصد خرید خانه ای در بلوار فردوس را دارم که جز منطقه برق دانشگاه می شود. در قبض برق فروشنده ملک رقم پنجم بدنه کنتور 3 است ولی روی خود کنتور رقم پنجم 2 است. چگونه می توانم بعد از اینکه خانه را خریدم چنین مغایرتی را برطرف کنم تا قبوض برق از این به بعد با شماره بدنه درست بیاید. خانه 10 سال ساخت است. متشکرم.
پاسخ :

با سلام

مشترک محترم به استحضار می رساند جهت اصلاح شماره ساختمانی کنتور خود با در دست داشتن صورتحساب برق مصرفی به منطقه مربوطه مراجعه فرمایید تا پس از بازدید از محل و کنترل شماره ساختمانی در صورت مغایرت شماره ساختمانی اصلاح گردد.

[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ]
 آیا مدیر ساختمان اختیار قطع برق را دارد؟ 
یا سلام اینجانب مجتهدزاده هستم. واحدی در طبقه ۹ غربی برج آرین در خ میرداماد داریم که متاسفانه آقای همتیار مدیریت ساختمان به علت عدم پرداخت حق شارز توسط مستأجر قبلی اقدام به قطع برق واحد مذکور نموده است. الان ۳ روز است که برق واحد ما قطع می باشد!!! آیا ایشان این حق را دارند؟ امیدوارم بزودی پاسخ را دریافت کنم. با تشکر فراوان مجتهدزاده ۰۹۱۲۱۱۹۵۰۰۷
پاسخ :

با سلام

مشترک محترم  به استحضار می رساند حدود وظایف  مدیریت ساختمان بر اساس اساسنامه و قوانین و مقرراتی که برای هر ساختمان تنظیم و تعیین گردیده است مشخص میگردد .  لذا این شرکت در این رابطه امکان اظهار نظر را ندارد .

[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ]
 1- نحوه چاپ قبوض از وب سایت شرکت توزیع 2- افزایش بی رویه کیلو وات ساعت مصرفی 
با سلام آیا هرگز مدیر عامل شرکت توزیع تیروی برق شخصا یک بار از قبض صادره منزل خودشان یک چاپ از طریق وب سایت گرفته تا ببیند قبض چگونه و با چه کیفیتی چاپ می شود؟ افتضاح و مایه شرمساری است . این چیزی که از پرینتر در می اید، نه قابل تشخیص است و نه خوانا !!!! متاسفانه این نقیصه در وب سایت وجود دارد و کسی هم آن را ندیده و یا مرتفع نمی کند. جالب این که وقتی می خواهی از یک قبض چاپ بگیری، از وب سایت اعلام می شود که " فایل در حال آماده سازی برای چاپ است"!!!!!. خوب است که فایل را آماده چاپ می کند و این گونه چاپ می کند. شما فکر کن اگر آماده نمی کرد، چگونه چاپ میکرد؟!!!!! در قرن 21 و در سال 2014 میلادی و 1393 شمسی ایا واقعا این یک کار شاق است که این وب سایت، یک چاپ آدمیزادی در اختیار مشترک قرار دهد؟ در ثانی به چه دلیل قانونی و با کدام مصوبه ای، قیمت هر کیلو وات ساعت مصرفی پایه( زیر 100 کیلو وات ساعت) از سی تومان در شهریور 92، به 136 تومان افزایش یافته است و چرا در این مورد اطلاع رسانی نشده است؟
پاسخ :

با سلام

مشترک محترم به استحضار می رساند با توجه به اینکه بسیاری از مشترکین روزانه اقدام به دریافت صورتحساب خود مینمایند در این رابطه اشکالی بصورت گسترده منعکس نگردیده است لذا خواهشمنداست با شماره تلفن 88048924 سرکار خانم شمس تماس حاصل فرمایید تا مشکل بررسی گردد .ضمناً قیمت پایه هر کیلوات وات ساعت برق مصرفی ( زیر 100 کیلو وات ساعت ) از تاریخ 01/11/92 براساس تعرفهای جدید از مبلغ 300 ریال به 372 ریال برای مشترکین خانگی افزایش یافته است در رابطه با محاسبات صورتحساب کارشناس مذکور آماده پاسخ گویی به سوالات جنابعالی میباشد .

[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ]
 برداشت مستقیم از خساب بانک و رفع مشکل پرداخت قبوض 
سلام در سابق امکان برداشت مستقیم از حساب وجود داشت و ما که اغلب نیستیم مشکلی برای پرداحت و جلوگیری از مشکلا ت قطع ووصل نداشتیم. که هنوز هم برای قبلی ها ادامه دارد و موجب راحتی پرداخت است . اخیرا برای اقدام مشابه مراجعه کردم. ظاهرااین سرویس در دسترس نیست . اگر این خدمت ادامه داشته باشد بسیار مفیداست . همکار سابق وزارت نیرو
پاسخ :

با سلام

مشترک محترم به استحضار می رساند ارایه سرویس مورد نظر مربوط به خدمات بانک میباشد در حال حاضر سایت شرکت به آدرس www.tbtb.ir برای رویت صورتحساب برق مصرفی قابل دسترسی میباشد و می توانید در قسمت خدمات الکترونیکی ، صورتحسابها و مصارف خود را دریافت نموده و از طریق اینترنت پرداخت نمایید همچنین از طریق پیامک( با ارسال شناسه قبض به شماره 10001521 ) از آخرین وضعیت بدهی خود میتوانید مطلع شوید و با شماره تلفن 1521 علاوه بر آگاهی از مبلغ صورتحساب نسبت به پرداخت آن اقدام فرمایید.

[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ]
 درخواست محاسبه مجدد قبض 
نسبت به نامه ای که در تاریخ یکشنبه 21اردیبهش 93 در مورد قبض برق این دوره به شماره پرونده 3228532/5 به نام مهدی فرحمند که درخواست محاسبه مجدد واعتراض به مبلغ قبض بوده هیچ جوابی دریافت نکردم.علت ش چیست؟
پاسخ :

 با سلام 

 مشترک محترم در خصوص افزایش مبلغ صورتحساب برق مصرفی به استحضار می رساند  آخرین صورتحساب شما از تاریخ 06/11/92 تا 24/01/93 به مدت 77 روز می باشد و علت افزایش آن مربوط به طول دروه ( 77 روزه ) و تغییرات نرخ میباشد . در این راستا  متوسط مصرف ماهانه در دوره اخیر نسبت به دوره قبل کاهش داشته. لذا می توانید با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به آدرس www.tbtb.ir  در قسمت خدمات الکترونیکی ، صورتحسابها و مصارف قبلی خود را  دریافت و کنترل نمایید. شایان ذکر است در صورت نیاز میتوانید با شماره تلفن 88048924  تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان این شرکت راهنمایی های لازم ارایه نمایند. 

[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ]
 برق دیماندی 
با سلام جواز تاسیس با مصرف 72 کیاو وات دارم برای شروع کار این مقدار را لازم ندارم ایا میتواتم با همین جواز درخواست 30کیلو وات را بدهم
پاسخ :

با سلام

مشترک محترم به استحضار می رساند چنانچه محل مورد نظر شما فاقد انشعاب برق می باشد میبایست درخواست انشعاب خود را به منطقه مربوطه ارائه داده تا پس از بازدید از محل ، وضعیت درخواست انشعاب برق بررسی گردد.

[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ]
 راجب سوال با کد پیگیری758432 
با سلام مگر میشود که چشمان به خودم دروغ بگه من خودم دیدم کنتور را دستکاری کردن پ1لابد اونجوری ادم بستانکار میشه حتما شما بهتر میدونی
پاسخ :
باسلام
پیرو جوابیه منطقه برق مولوی به استحضار میرساند:
مشترک بدلیل استفاده از برق غیرمجاز جریمه گردید که کلیه بدهی خود را نیز پرداخت نمود و کنتور معادل جهت استانداردسازی در محل نصب گردید.
[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ]
 سوال: 
با سلام . چرا باوجود منابع عظیمی از انژی های نو سیستم برق رسانی هنوز هم قدیمی است . چرا قطعی برق همچنان ادامه داره وچرا هنوز نتوانسته ایم از انرژی هسته ای در تولید برق بهره ببریم؟
پاسخ :

با سلام

مشترک گرامی باستحضار می رساند بر اساس سیاست های جدید وزارت نیرو بهره مندی از انرژی های نو (بادی - خورشیدی) جزء اولویت های برنامه های آینده می باشد.

 

[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ]
ارسال پرسش
ارتباط با : مدیر عامل
نوع کاربر :

نوع :
نوع پاسخ :
نام فرستنده :
پست الکترونیک فرستنده :
عنوان :
پرسش :
فایل مرتبط
لطفا کدی را که در شکل زیر می بینید، وارد کنید:
(کوچک یا بزرگ بودن حروف مهم نیست)
 


* = وارد کردن مواردی که با ستاره مشخص شده اند ضروری می باشد.
تعداد کاربران آنلاین : ۲۱ نفر | بازدید کل : ۱,۱۹۰,۸۷۳ نفر | بازدید امروز : ۱۳۴ نفر | بازدید دیروز : ۱,۶۱۰ نفر | پربیننده ترین روز : ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ | بیشترین بازید روزانه : ۱۴,۶۵۸ نفر
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می باشد.